12-02-2017، 02:08 PM
ر این مقاله قصد داریم تا شما را با اجرای درست و پولده وبسایت های تجارت الکترونیک در طراحی سایت آشنا کنیم .
یک طراحی سایت جذاب، بسیار اهمیت دارد، اما شما شاید نمی دانید که هدف این طراحی ها چیست: ترغیب کاربران سایت به شرکت در خبرنامه ها، برقرار تماس تلفنی، ملاقات های فیزیکی، ثبت نام در فرم تماس و خرید از سایت. بدون این عملکرد ها، تجارت شما درآمد قابل توجه ای کسب نخواهد کرد. به طور طبیعی، هر چه مخاطبین وب سایت تان این عملیات را انجام دهند، درآمد بیشتری برای تجارت شما مهیا می شود.
اگر کمپین های تبلیغاتی قدرتمندی که مردم را به سمت محصولات تان جذب می نماید را در وب سایت خود اجرا نمودید، شمارش مخاطبین سایت به شدت افزایش می یابد. آنالیز میزان مخاطبین وب سایت، اتفاقات و رویدادهایی را که مردم در رویارویی با طراحی سایت اصفهان ا تان باعث می شوند را ارزیابی می نماید. این موضوع به طور وسیعی توسط چگونگی طراحی سایت تاثیر می گیرد و پارامترهای کلیدی بسیاری برای نظارت بر اینکه آیا استراتژی بازاریابی تان در طراحی سایت اصفهان درست عمل می کند یا خیر، وجود دارد.
چه ابزارهایی را برای آنالیز و تجزیه و تحلیل داده های کاربران پیشنهاد می کنید؟
خوب! این سوال آسانی است: من از MPLUSE استفاده می کنم، یک راه حل واقعی برای نظارت و تجزینه و تحلیل کردن می باشد که ما در SOASTA به کار می بریم. در گذشته من از MPLUSE استفاده می نمودم، البته از ترکیبی از WEBPAGETEST و GOOGLE ANALYTICS نیز به کار می بردم. WEBPAGETEST یکی از ابزارهای رایگان و عالی می باشد که برای ارزیابی مدت زمان بارگیری صفحات، مدت زمان اجرای اولیه سایت و اندازه صفحه و طرح بندی های موجود در سایت، قابل دسترس می باشد. این مورد هنوز زمانی که می خواهم ارزیابی سریعی را از صفحاتی از وب سایت انجام دهم که در SOASTA نظارت نشده بود، بسیار برای من کاربردی است.
از من اغلب اوقات پرسیده می شود که چگونه MPLUSE نسبت به GOOGLE ANALYTICS متفاوت می باشد، زیرا این دو راه حل از نظر ظاهری بسیار شبیه هم می باشند. در حقیقت، خیلی از کاربران MPLUSE ما هم چنان از GOOGLE ANALYTICS نیز استفاده می کنند، زیرا این دو ابزار بسیار مکمل یکدیگر می باشند.
GOOGLE ANALYTICSبه شما کمک می کند تا فواید و تاثیرات هزینه هایی که برای بازاریابی، سئو سایت و بهینه سازی سایت و تبلیغات پرداخت می کنید را درک کنید. MPLUSE دارای کاربرد های بیشتری می باشند مانند: برای تان مشخص می سازد که چه صفحاتی باید برای بهینه سازی مورد توجه قرار بگیرند، نشان می دهد که اگر شما صفحات وب سایت تان را پرسرعت تر بسازید به چه میزان درآمد خود را افزایش می دهید، داده های بسیار عالی را در اختیار شما می گذارد تا اجرای بهتری از طراحی سایت خود را ممکن سازید و برای تان تست های بارگیری صفحات را آسان می سازد و از این رو وب سایت شما در معرض ترافیک مخاطبانی که دارد با شکست مواجه نمی شود.
چگونه از داده های به دست آمده تان استفاده می کنید تا روی آن چه نیاز است تمرکز نمایید؟
این مورد بستگی دارد به این که من تلاش می کنم تا چه موردی را درک نمایم. همان طور که ذکر نمودم، من از داشبورد MPLUSE استفاده می کنم تا بینش های واقعی را درباره زمان بارگیری صفحات، میزان جستجو در وب سایت و طول جلساتی که مخاطب در سایت حضور دارد و این که آن ها چه تاثیری بر معیارهای اصلی سایت دارند را دریابم. من می توانم با استفاده از داده های به دست آمده، به روش های مختلفی این کار را انجام دهم.
من از روش "چه می شود اگر آنالیزها..." –ویژگی پیش بینی- استفاده می کنم تا درک کنم که چگونه باید صفحات وب را سریع تر بسازیم و چگونه صفحات کند روی میزان جستجو در وب سایت، تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت و غیره تاثیر می گذارد.
TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید.
ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد.
زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد.
TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید.
ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد.
زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد.
نمودار عوامل موثر بر میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به شما می گوید که چگونه باید روی اجرای صفحات بخصوص خود تمرکز نمایید تا مشتریان بیشتر و درآمد بیشتری را به دست آورید.
چگونه این موضوع را عملی می سازید؟
مهم ترین مورد درباره سطح آنالیزها این می باشد که مرحله بعدی، بسیار واضح و شفاف می باشد. هر کسی که به این داده ها دسترسی دارد- مخصوصا کسانی که در تیم طراحی و یا در شرکت مربوطه حضور دارند- می توانند به آن نگاهی بی اندازند و لیستی از صفحاتی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد را به وجود آورده و می توانند دریابند که چه عواملی در صفحات باعث به وجود آمدن نتایج فوق العاده می شود. شما به این روش مطمئن می شوید که تلاش های تان پاسخ خواهد داد.
سه مورد اصلی که باعث به وجود آمدن طراحی سایت های کند می شود را بیان نمایید؟
تصاویر، وجود سوم شخص ها و اسکریپت های نامتناسب. تصاویر می توانند دو سوم حجم صفحات وب سایت را در بر داشته باشند و ممکن است خیلی از تصاویر به صورت کامل بهینه سازی نشده باشند. من بارها تبلیغات بیهوده و رسانه های اجتماعی با صد ها تگ سوم شخص را در وب سایت ها مشاهده نمودم که باعث کند شدن صفحات وب سایت و اجرای نشدن کامل آن ها در مرورگرها می شود. در برخی موارد هم جاوااسکریپت های بیهوده و نامناسبی قرار دارد که باعث کند شدن اجرای وب سایت می شود.
یک طراحی سایت جذاب، بسیار اهمیت دارد، اما شما شاید نمی دانید که هدف این طراحی ها چیست: ترغیب کاربران سایت به شرکت در خبرنامه ها، برقرار تماس تلفنی، ملاقات های فیزیکی، ثبت نام در فرم تماس و خرید از سایت. بدون این عملکرد ها، تجارت شما درآمد قابل توجه ای کسب نخواهد کرد. به طور طبیعی، هر چه مخاطبین وب سایت تان این عملیات را انجام دهند، درآمد بیشتری برای تجارت شما مهیا می شود.
اگر کمپین های تبلیغاتی قدرتمندی که مردم را به سمت محصولات تان جذب می نماید را در وب سایت خود اجرا نمودید، شمارش مخاطبین سایت به شدت افزایش می یابد. آنالیز میزان مخاطبین وب سایت، اتفاقات و رویدادهایی را که مردم در رویارویی با طراحی سایت اصفهان ا تان باعث می شوند را ارزیابی می نماید. این موضوع به طور وسیعی توسط چگونگی طراحی سایت تاثیر می گیرد و پارامترهای کلیدی بسیاری برای نظارت بر اینکه آیا استراتژی بازاریابی تان در طراحی سایت اصفهان درست عمل می کند یا خیر، وجود دارد.
چه ابزارهایی را برای آنالیز و تجزیه و تحلیل داده های کاربران پیشنهاد می کنید؟
خوب! این سوال آسانی است: من از MPLUSE استفاده می کنم، یک راه حل واقعی برای نظارت و تجزینه و تحلیل کردن می باشد که ما در SOASTA به کار می بریم. در گذشته من از MPLUSE استفاده می نمودم، البته از ترکیبی از WEBPAGETEST و GOOGLE ANALYTICS نیز به کار می بردم. WEBPAGETEST یکی از ابزارهای رایگان و عالی می باشد که برای ارزیابی مدت زمان بارگیری صفحات، مدت زمان اجرای اولیه سایت و اندازه صفحه و طرح بندی های موجود در سایت، قابل دسترس می باشد. این مورد هنوز زمانی که می خواهم ارزیابی سریعی را از صفحاتی از وب سایت انجام دهم که در SOASTA نظارت نشده بود، بسیار برای من کاربردی است.
از من اغلب اوقات پرسیده می شود که چگونه MPLUSE نسبت به GOOGLE ANALYTICS متفاوت می باشد، زیرا این دو راه حل از نظر ظاهری بسیار شبیه هم می باشند. در حقیقت، خیلی از کاربران MPLUSE ما هم چنان از GOOGLE ANALYTICS نیز استفاده می کنند، زیرا این دو ابزار بسیار مکمل یکدیگر می باشند.
GOOGLE ANALYTICSبه شما کمک می کند تا فواید و تاثیرات هزینه هایی که برای بازاریابی، سئو سایت و بهینه سازی سایت و تبلیغات پرداخت می کنید را درک کنید. MPLUSE دارای کاربرد های بیشتری می باشند مانند: برای تان مشخص می سازد که چه صفحاتی باید برای بهینه سازی مورد توجه قرار بگیرند، نشان می دهد که اگر شما صفحات وب سایت تان را پرسرعت تر بسازید به چه میزان درآمد خود را افزایش می دهید، داده های بسیار عالی را در اختیار شما می گذارد تا اجرای بهتری از طراحی سایت خود را ممکن سازید و برای تان تست های بارگیری صفحات را آسان می سازد و از این رو وب سایت شما در معرض ترافیک مخاطبانی که دارد با شکست مواجه نمی شود.
چگونه از داده های به دست آمده تان استفاده می کنید تا روی آن چه نیاز است تمرکز نمایید؟
این مورد بستگی دارد به این که من تلاش می کنم تا چه موردی را درک نمایم. همان طور که ذکر نمودم، من از داشبورد MPLUSE استفاده می کنم تا بینش های واقعی را درباره زمان بارگیری صفحات، میزان جستجو در وب سایت و طول جلساتی که مخاطب در سایت حضور دارد و این که آن ها چه تاثیری بر معیارهای اصلی سایت دارند را دریابم. من می توانم با استفاده از داده های به دست آمده، به روش های مختلفی این کار را انجام دهم.
من از روش "چه می شود اگر آنالیزها..." –ویژگی پیش بینی- استفاده می کنم تا درک کنم که چگونه باید صفحات وب را سریع تر بسازیم و چگونه صفحات کند روی میزان جستجو در وب سایت، تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت و غیره تاثیر می گذارد.
TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید.
ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد.
زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد.
TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید.
ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد.
زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد.
نمودار عوامل موثر بر میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به شما می گوید که چگونه باید روی اجرای صفحات بخصوص خود تمرکز نمایید تا مشتریان بیشتر و درآمد بیشتری را به دست آورید.
چگونه این موضوع را عملی می سازید؟
مهم ترین مورد درباره سطح آنالیزها این می باشد که مرحله بعدی، بسیار واضح و شفاف می باشد. هر کسی که به این داده ها دسترسی دارد- مخصوصا کسانی که در تیم طراحی و یا در شرکت مربوطه حضور دارند- می توانند به آن نگاهی بی اندازند و لیستی از صفحاتی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد را به وجود آورده و می توانند دریابند که چه عواملی در صفحات باعث به وجود آمدن نتایج فوق العاده می شود. شما به این روش مطمئن می شوید که تلاش های تان پاسخ خواهد داد.
سه مورد اصلی که باعث به وجود آمدن طراحی سایت های کند می شود را بیان نمایید؟
تصاویر، وجود سوم شخص ها و اسکریپت های نامتناسب. تصاویر می توانند دو سوم حجم صفحات وب سایت را در بر داشته باشند و ممکن است خیلی از تصاویر به صورت کامل بهینه سازی نشده باشند. من بارها تبلیغات بیهوده و رسانه های اجتماعی با صد ها تگ سوم شخص را در وب سایت ها مشاهده نمودم که باعث کند شدن صفحات وب سایت و اجرای نشدن کامل آن ها در مرورگرها می شود. در برخی موارد هم جاوااسکریپت های بیهوده و نامناسبی قرار دارد که باعث کند شدن اجرای وب سایت می شود.
[/url]
[url=https://jalaltorabi.com/charge]خرید شارژ |یادداشت های یک آی تی من | تکنومن | جلال ترابی | طراحی سایت
[url=https://jalaltorabi.com/charge]خرید شارژ |یادداشت های یک آی تی من | تکنومن | جلال ترابی | طراحی سایت