07-25-2017، 03:58 PM
از لحاظ روانشناسی بصری چیدمان دکوراسیون مغازه میتواند در طی روز بر شرایط فروش تاثیر بگذارد و توجه مشتریها و البته رقبا را نیز به خود معطوف نماید . میزان تاثیر گذاری دکوراسیون مغازه از آنجا مهم میشود که در طی روز شما بتوانید افراد بیشتری را به واسطه ویترین ، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و نورپردازی به داخل مغازه خود جلب کنید و به آنها نشان دهید که شما که هستید ؟ چه چیزی برای ارائه دارید و آنها چرا باید از شما خریدکنند .با این مقدمه دریافتیم که اولین قدم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و چیدمان ویترین ایجاد حس کنجکاوی در افرادی است که از جلوی مغازه شما رد میشوند و وادار کردن آنها برای وارد شدن به داخل مغازه .منبع : سایت کاغذ دیواری
طراحی دکوراسیون داخلی مغازه
حال که قدم اول یعنی ورود مشتری انجام شد باید قدم دوم را برداشت . یعنی به تصویر کشیدن زیبا و فریبنده کالا . حتماٌ این ضرب المثل را شنیده اید که عقل مردم به چشم آنهاست ؟ بله تا حدود زیادی درست است . در بیشتر مواقع این شکل ظاهری یک کالاست که مشتری را وادار به خرید میکند نه کیفیت آن . پس دکوراسیون مغازه کوچک یا بزرگˏ شیک و زیبای شما در ذهن مشتری مساوی است با ایجاد حس اعتماد و اطمینان از ارائه کالای با کیفیت و نهایتاٌ شروع فرایند خرید چیدمان مهم تر است یا متریال استفاده شده ؟ در بسیاری از موارد دیده شده که فروشنده در دکوراسیون مغازه خود بهترین و مدرن ترین ابزار موجود را استفاده کرده اما باز هم در جلب مشتری موفق نبوده چرا که چیدمان و نحوه استفاده از ابزار در دکوراسیون مغازه مهم تر از مدرن بودن آنهاست .در ایجاد دکوراسیون داخلی مغازه اگر همه فاکتورها را به خوبی در نظر گرفته باشید و محیط دورن آن به نحوه ای چیده شده باشد که هم مشتری و هم کارمندان در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند ، مهم نیست دکوراسیون مغازه کوچک یا بزرگ باشد ، مهم به کار گیری درست روانشناسی رنگ ها ، نورپردازی مناسب و پیاده سازی چیدمان با توجه به طیف وسیع سلیقه هاست و اگر بتوانید با استفاده از این المانها به مشتری حس اطمینان را بدهید مطمئناً مشتری بارها و بارها از شما خرید خواهد کرد.
طراحی دکوراسیون داخلی مغازه
حال که قدم اول یعنی ورود مشتری انجام شد باید قدم دوم را برداشت . یعنی به تصویر کشیدن زیبا و فریبنده کالا . حتماٌ این ضرب المثل را شنیده اید که عقل مردم به چشم آنهاست ؟ بله تا حدود زیادی درست است . در بیشتر مواقع این شکل ظاهری یک کالاست که مشتری را وادار به خرید میکند نه کیفیت آن . پس دکوراسیون مغازه کوچک یا بزرگˏ شیک و زیبای شما در ذهن مشتری مساوی است با ایجاد حس اعتماد و اطمینان از ارائه کالای با کیفیت و نهایتاٌ شروع فرایند خرید چیدمان مهم تر است یا متریال استفاده شده ؟ در بسیاری از موارد دیده شده که فروشنده در دکوراسیون مغازه خود بهترین و مدرن ترین ابزار موجود را استفاده کرده اما باز هم در جلب مشتری موفق نبوده چرا که چیدمان و نحوه استفاده از ابزار در دکوراسیون مغازه مهم تر از مدرن بودن آنهاست .در ایجاد دکوراسیون داخلی مغازه اگر همه فاکتورها را به خوبی در نظر گرفته باشید و محیط دورن آن به نحوه ای چیده شده باشد که هم مشتری و هم کارمندان در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند ، مهم نیست دکوراسیون مغازه کوچک یا بزرگ باشد ، مهم به کار گیری درست روانشناسی رنگ ها ، نورپردازی مناسب و پیاده سازی چیدمان با توجه به طیف وسیع سلیقه هاست و اگر بتوانید با استفاده از این المانها به مشتری حس اطمینان را بدهید مطمئناً مشتری بارها و بارها از شما خرید خواهد کرد.